Обмін та повернення
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» кожен покупець має право обміняти товар або повернути його і отримати назад гроші протягом 14 календарних днів, якщо:
- товар не був у експлуатації;
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, гарантійний талон.
Дивитися Закон про захист прав споживачів
При обміні або поверненні товару покупець повинен мати при собі паспорт, а також товарний або касовий чек, або інший підтверджуючий оплату зазначеного вироби документ.
Повернення товару по причині невідповідності товару заявленим характеристикам, наявності видимих пошкоджень, недостатньому рівню якості, здійснюється за рахунок Продавця.
У випадку, якщо товар є належної якості, відповідний заявленим характеристикам та виконує своє призначення, повернення товару здійснюється за рахунок Покупця.
Якщо придбаний товар було поламано в процесі експлуатації, повернути його (товар) неможливо (навіть якщо з дати покупки ще не минуло 14 днів)
Повернення коштів
Відправка усієї суми за продукцію (вказана повна вартість), яка була повернена, здійснюється на банківську картку клієнта протягом 1 тижня.
Як відбувається обмін чи повернення товару?
Для обміну/повернення потрібна наявність касового чека або накладної, виданої компанією-перевізником. Зворотна доставка здійснюється транспортною компанією “Нова Пошта”. Адреса повернення Україна, Київ, вулиця Берковецька, 6, «Нова пошта» №15